GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ NASIL VE NE ZAMAN ALINIR?




Öncelikle herkese merhabalaar :)

Bugün konumuz güneş gözlükleri.Bu konuda hem arkadaşlarım hem beni takip eden insanların çokça bana danıştıklarını gördükten sonra size fikirler vermek istedim.Tabi sizlerin bunu niye yaz sezonu kapandığında yapıyorsun deli misin kızım dediğinizi duyar gibiyim :) Ancak sizlere bir önerim olacak kesinlikle güneş gözlüklerinizi sezonda almayıınn!!Bütün büyük markalar gözlük mağazalarında ve internette indirime girmiş oluyor ve böyle almak gerçekten çok hesaplı.Ben %80 indirime girmiş olanını bile gördüüm!Demek ki neymiş sezondan güneş gözlüğü almıyormuşuuz :)Ve tabiki zamansız bir parça seçmeye çalışın unutmayın ki moda çok çabuk değişiyor.Şimdi gel gelelim ‘Bana en çok sorulan bana hangi gözlük yakışır?’ sorusuna.Dikkat etmeniz gereken etmenleri aşağı madde madde yazacağım bence okumaya devam ediin :)



1)En önemli etken yüz şekliniz tabiki.Hangi yüz şekline sahip olduğunuza karar verin lütfen.   

2)Yüz şeklimize karar verdiysek gelelim hangi gözlük tipi hangi yüze yakışır sorusuna.Bunun bir püf noktası var elbette oda şudur ki yüz şeklinize ters şekilli bir gözlük seçin (yani yazar burda şunu demek istiyor yuvarlak yüzlüyseniz daha keskin hatları olan gözlükler tercih edin).Kare veya köşeli yüz hatlarına sahipseniz ise daha yumuşak hatları olan yuvarlak,oval,pilot tarzı gözlükler tercih edin.Peki neden böyle tercih etmeliyiz diyorsanız onun cevabı ise; sizi daha dinamik gösterip, ne keskin ne de yumuşak ,tam ortasında bir izlenime sürükleyecektir.Sivri hatlara sahipseniz ve sivri hatları olan bir gözlük tercih ederseniz üçgen veya kare suratlı gözüküp çok mesafeli bir izlenim yaratabilirsiniz.Yuvarlak hatlara sahip yüzler yine yuvarlak hatlı gözlük tercih ederse buda onun daha toparlak,yuvarlak ve çocuksu görünüme yol açabilir.Fakat tam tersini tercih ederse daha çıkık elmacık kemikleriyle daha çekici gözükecektir.






3) Yüz şeklimizi belirleyip gözlük şeklimizi seçtiğimize göre son yapmamız gereken renge karar vermek.Bunun için kumral veya sarışınsanız kahve ,toprak tonları veya altın metal çerçeveler tercih etmenizi öneririm.Sizi daha ahenk içinde gösterecektir ve yürüyen gözlük olarak gözükmezsiniz :).İddalı olmak istiyorum diyen doğal sarışın insanlar ise renkli çerçeveleri tercih edebilir,ki bu türü en iyi taşıyanlar kesinlikle onlar olacaktır.Esmerseniz yine toprak tonları tercih edebilirsiniz tabiki ama size en yakışacak seksi siyah veya metal çerçeveli gözlükleri tercih etmenizi öneririm.





BU POSTTAN SONRA BEN GERÇEKTEN KARAR VEREMİYORUM DİYORSANIZ MUTLAKA BANA ULAŞIN VE DANIŞMANLIK ALIN.
Çok teşekkür ederim yorum, soru ve görüşlerinizi bekliyorum.XOXO



0 yorum:

Abone Olmak İçin :)