BEN KİMİM?

MERHABA,BEN İPEK ERASLAN,



Merhaba, sizlere öncelikle ben kimim ondan bahsedeyim. Elektronik mühendisi bir baba ve tekstilci bir anneden doğma İpek ben...

(okumaya devam edin yahu kim olduğumu bilmeden niye takip edesiniz)

1995, İstanbul doğumluyum. Aslen Bursalıyım. İstanbul Üniversitesi'nde Biyoloji Bölümü'nde okumaktayım (2013-...).
Ne alaka moda dediğinizi duyar gibiyim... Benimki çocukluktan beri süre gelen bir sevda işte n'aparsınız.2016 yılı İstanbul Moda Akademisi Stil Danışmanlığı mezunuyum. Freelance Stil danışmanlığı yapıyorum. Sizlere stil danışmanlığı nedir (genelde yanlış biliniyor çünkü) küçücük ondan bahsedeyim. Stil danışmanı sadece 'alışverişe çıkalım hadi yey'den ibaret değil tabii ki, bir kişinin yaşadığı hayatında sorunları, değiştirmek istediği şeyler olmasına rağmen değiştiremediği veya o cesareti bulamadığı anlarda başvurduğu kişiye stil danışmanı denir. Kişiyi tam anlamıyla tanıyarak ona hangi tarz daha uygun, kendini neyin içinde daha iyi hisseder ve doğru yansıtır biz bunlara karar verip bir değişim yoluna giriyoruz. Bu iş sanıldığı gibi herkesin yapabileceği bir iş değil maalesef. Kişinin ruh hali, mesleği, ailesi, sosyal yaşamı vb. stilde çok önemli yer kaplıyor. Toparlamak gerekirse kişinin hedefi, vücut tipi, rengi analiz edilip uygun tarz seçildikten sonra uygulanıyor. Kısa bir süreç değil. Biz danışanımızla uzun bir yola çıkıyoruz. Benim de freelance olarak yaptığım iş tam da bu!
Anlayacağınız iş resmiyete döküldüğü zaman, yalnızca instagramla işlerin yürümeyeceğini fark edip, stillerimi, öğrendiklerimi, fikirlerimi, tecrübelerimi, deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim ve blog açtım. Mesleğim gereği moda dünyası ve güzellik alanının tam da içindeyim. Sizlere de küçük tüyolar vereceğim. Beni takibe almanızı öneririm. :)
Blog açmak cidden çok uzun zamandır aklımdaydı fakat cesaret edememiştim. Şimdi tam da zamanı. Sizlerle hem güzellik hem moda hakkında fikirlerimi deneyimlerimi paylaşmaya hazırlanıyorum!

Beni İnstagram'dan takip etmek isteyenler için: https://www.instagram.com/closetonthefloor/

Küçük bir röportaj vermiştim benimle ilgili daha fazla merak ettikleriniz varsa: http://bilgezegen.com/2016/01/31/genc-feminem-ve-moda-asigi-ipek-eraslan-instagramdanbuldum/

0 yorum:

Abone Olmak İçin :)