GÜNLÜK MAKYAJIM

Herkese Merhabalar :)




Bu yazımda sizlere şu aralar günlük makyajımı nasıl uyguladığımı ve sırasıyla kullandığım ürünler hakkında düşündüklerimi paylaşıcam.benim cildim kuru ve hassas bir cilt eğer cildim var çok çabuk sivilce yapıyor yaklaşık 3 aydır tüm paylaşacağım tüm ürünleri kullanıyorum rahatça alıp kullanabilirsiniz test edildi onaylandı:)Fakat her cilt tipi farklıdır benim memnun kalıp sizin kalmadıklarınız olabilir yorum bırakmayı unutmayın.E  o zaman okumaya devam edin başlıyoruum :)

1)İlk olarak Avene 50 faktör korumasını kullanıyorum.Biliyorsunuz ki zararlı ışınlardan cildimizi özelliklede yüzümüzü korumalıyız.Nemlendirme özelliği olan bir ürün fakat çok yoğun bir yapısı var bende sivilce benzeri şeyler yapmadı fakat yüzümü yıkayıp temizledikten sonra nemli cildime uyguluyorum daha kolay dağılıyor..

2)Make Up Forever Ultra HD likit fondötenini sünger yardımıyla uyguluyorum.Kapatıcılığı orta seviyede çok memnunum varla yok arası gün içinde cildimde makyaj varlığını unutuyorum :)

3)MAC Prolongwear kapatıcısını göz altıma ve benim genelde çenemde problem oluyor o bölgelere yine sünger yardımıyla uyguluyorum.Çok kapatıcı bir ürün ama hafif kurutuyor yağlı ciltler için çok daha uygun.

4)Nars Light Reflecting Setting Powder-Pressed Crystal’ı Real Techniques expert face brush ile göz altımı ve gün içinde dağılan yerimi (çenem) presslemek için kullanıyorum çok memnunum transparan olduğundan pudralı bir görünüm bırakmıyor,göz altı kapatıcısının çizgilere dolmasını engelliyor, benden ona 100 tam puan.

5)KİKO Sculpting Touch kontür stiğini kullanıyorum bende en koyu rengi 201 olmasına rağmen elmacık kemiklerimin altına uygulayıp dağıttığımda gayet güzel cildimle bütünleşiyor.

6)Mary Lou Manizer aydınlatıcısını elmacık kemiklerimin üstüne yelpaze fırçayla uyguluyorum.Biraz toz toz bi görünüm veriyor ama olsun yüz ferahlatıcı bir spreyi yüzünüze sıktığınızda o toz duruşu kayboluyor.

7)The Body Shop Honey Bronze 02 aydınlatıcılı allığını kullanıyorum krem bir yapısı var kolay dağılıyor ve bronzlaşırken kızarmış görüntü vardır ya heh aynen öyle duruyor :)

8)Maybelline Color Tattoo Pink Gold ve On and on Bronze kullanıyorum far olarak herkes biliyor zaten bunları krem yapıda ürünler tam yazlık tek problem göz kapağında swatchlardaki gibi pigmentli durmuyor

9)Rimmel London Brow This Way Medium kullanıyorum kaşlarım için, saçımla aynı renk gayet memnunum.

10)Maybelline Great Lash kullanıyorum rimel olarak Türkiye’de yok malesef ama mükemmel bir rimel kirpikleri dolgun gösterip güzel kümeler halinde ayırıp uzatıyor.
  
Kolay ve kısa makyajım bu şekilde her gün…Tabi smoky göz makyajları da yapıyorum onlar için kullandığım ürünleride ilerki yazılarıma mutlaka eklerim.Beğendiyseniz abone olmayı ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen hepinize İyi Bayramlarr… 



0 yorum:

Abone Olmak İçin :)